Interim

Duidelijkheid en meer effectiviteit
Medewerkers zoeken naar duidelijkheid en zekerheid over wie er welke beslissing neemt. Waar in een organisatie onrust is, ben ik in staat binnen korte tijd weer houvast te geven. Mensen die met mij hebben gewerkt, geven vaak aan dat zij veel meer werk kunnen verzetten en meer rust ervaren. Hun effectiviteit neemt toe en dat komt de organisatie ten goede. Veranderingen accepteren zij sneller waardoor de nodige resultaten sneller worden behaald.

Werkwijze
Een interim opdracht start met het duidelijk formuleren van de opdracht. In de eerste 4 tot 6 weken maak ik een analyse en waar nodig stellen wij samen de opdrachtformulering bij. Regelmatige terugkoppeling naar de opdrachtgever tijdens het traject is vanzelfsprekend. Aan het eind van de opdracht kijken we middels een evaluatie terug op het verloop en het resultaat van mijn inzet.

Kwaliteit
Met meer dan 20 jaar leidinggevend ervaring, waarvan 7 jaar als interim manager in verschillende organisaties,  kan ik inmiddels bouwen op ruime expertise. Onder Portfolio vindt u meer informatie over een aantal opdrachten die ik heb gerealiseerd.